Wie ben ik?

Hey! Ik ben Indira en de kans is groot dat jij op m’n website belandt via mond-tot-mond reclame, social media of Google natuurlijk.

Wanneer ik op events of netwerkgelegenheden uitleg wat ik doe, start ik vaak heel breed: “Ik zit in online marketing”. Duikt er dan meer interesse op? Dan durf ik als eens finetunen naar “Ik focus me op SEO.” en schud ik het woord zoekmachine optimalisatie uit mijn mouw. 

“Nee, ik maak geen websites, ik sleutel aan websites opdat ze beter gevonden worden in Google.”

Naast SEO Studio vind je me ook terug bij Kriski Plus, het reisbureau van mijn partner, waar ik met veel goesting avonturiers richting USA & Canada stuur.

Dat is het zowat, in a nutshell. 😉

Wat heb ik met SEO?

SEO boeit me mateloos omdat er altijd een oplossing is voor wat in eerste instantie moeilijk kan lijken. Er is plek voor iedereen in de zoekresultaten van Google indien de juiste strategie wordt toegepast. En die weet ik vaak te vinden. 

 

Daarbovenop loert beloning om de hoek, want meten is weten. Cijfers tonen aan hoe die online visibiliteit toeneemt nadat (tijd) geïnvesteerd wordt in SEO. En ondernemers worden enthousiast wanneer ze die groei aan webverkeer voelen in de verkoopcijfers.

 

En dat, lieve mensen, motiveert mij. 

Is SEO ook voor jou?

Heb je zelf een website, een blog of een webshop? Dan schuilt er een mooie kans voor jou binnen SEO.

Zoekmachine optimalisatie zorgt ervoor dat jouw doelgroep je online weet te vinden wanneer hij of zij daadwerkelijk tijd maakt om naar je op zoek te gaan. Jij bent er voor hen wanneer zij je nodig hebben.

Een mooie surplus trouwens, is dat je niet dag in dag uit met SEO hoeft bezig te zijn. Jouw inspanningen of investeringen renderen ook terwijl jij je focust op andere zaken binnen jouw bedrijf of gewoonweg lekker geniet van vakantie.

is SEO voor jou?

Waardering van andere ondernemers

Hoe het allemaal begon

In 2018 volgde ik een SEO brainstormsessie bij Frederik van WiSEO voor één van de websites binnen onze reisorganisatie die voor geen meter online scoorde. Geïntrigeerd door de inzichten waarmee we naar huis werden gestuurd, ging ik kort nadien zelf met die SEO-tips aan de slag. 

Werkzaam in de toeristische sector bracht COVID in 2020 plots hópen vrije tijd met zich mee die ik benutte om me verder te verdiepen in SEO met online cursussen van o.a. Moz die ze destijds gratis beschikbaar stelden (thank you Moz). Experimenteren deed ik met eigen websites en websites van vrienden. 

Ondertussen werk ik in 2 vijfde als SEO marketeer voor m’n eigen SEO Studio en focus ik me op de online visibiliteit van webshops en of websites met blogartikelen. 

Waar SEO vaak als ingewikkelde materie wordt beschouwd, probeer ik alles in ‘mensentaal’ uit te leggen en werk ik op een zo transparant mogelijke manier. 

Waarden in het ondernemen

Transparantie

Doordat SEO vaak als complex wordt omschreven, vind ik het belangrijk de stappen van het proces of de strategie met je te overlopen, in mensentaal. 

Gedrevenheid

Wanneer ik SEO opportuniteiten in het vizier heb, streef ik ernaar doelen te bereiken om zo mee het verschil te maken in jouw online succes.

Creativiteit

Lijkt het erop dat jouw bedrijf in een flink concurrentiële vaarwater is beland? Laat het dan een uitdaging zijn voor mij om een plek voor jou te vinden in die zoekresultaten van Google. 

Wil jij ook hoger scoren in Google?

Ben jij ervan overtuigd dat SEO Studio jou aan die extra online visibiliteit kan helpen, 
jou meer leads of potentiële klanten kan bezorgen en zo jouw omzet kan optimaliseren?

Bekijk dan de verschillende samenwerkingsmogelijkheden op maat van éénmanszaken of KMO’s. Of contacteer me voor een kennismakingsgesprek.